bannerfoto2

Donatie van juwelier Spruytenburg

Actie van Juwelier Spruytenburg

1500 euro voor Stichting Vrienden Hospice Waddinxveen

Vanwege zijn 50-jarig jubileum waren er veel acties bij juwelier Spruytenburg aan het Koningin Wilhelminaplein in Waddinxveen. Heel bijzonder was het “Rad van Fortuin” met altijd prijs. Als de klanten iets gekocht hadden mochten ze voor een donatie van 5 euro een draai aan het rad van fortuin geven. Juwelier Spruytenburg had voor mooie prijzen gezorgd, maar ook collega ondernemers en leveranciers stelden mooie prijzen beschikbaar.

Vooraf had eigenaar Harry Cuvelier bepaald dat het uiteindelijke bedrag beschikbaar gesteld werd aan de Stichting Vrienden Hospice Waddinxveen. En op donderdag 3 december 2015 mocht Quirien Groenendijk, algemeen bestuurslid van de S.V.H.W., een cheque van € 1.500,- ontvangen uit handen van Harry Cuvelier.

De jubilaris trakteert niet alleen zijn klanten maar ook de stichting, die met deze donatie zijn plannen weer dichterbij brengt.

foto Spruytenburg 3