Eerste Waddinxveen Golf Open

Eerste Waddinxveense golftoernooi groot succes

'Het Juwelier Spruytenburg Waddinxveen Golf Open 2016' had prachtig weer, een gezellige sfeer en een enthousiasme die deze dag tot een groot succes maakten. Maar er is meer...

Harry Cuvelier van Juwelier Spruytenburg vertelde bij de overhandiging van de cheque aan Henk ter Heide, voorzitter van de Stichting Vrienden Hospice Waddinxveen, dat de werkelijke opbrengst het op de cheque genoemde bedrag zou overtreffen. Inmiddels is bekend met hoeveel euro.

Door financiële meevallers als fors hogere kortingen van leveranciers en spontane aanmeldingen op de speeldag is de opbrengst van 'Het Juwelier Spruytenburg Waddinxveen Golf Open 2016' namelijk opgelopen tot maar liefst € 1.200,-!

Nogmaals dank voor uw bijdrage aan dit toernooi en voor de Stichting Vrienden Hospice Waddinxveen. Graag tot ziens bij het 'Waddinxveen Golf Open 2017!

Met sportieve groet!

Cleo Prudon (Golfbaan Bentwoud)
Harry Cuvelier (Spruytenburg Juwelier)
Arie Pieter van Dijk (ap-art.net)

'Het Juwelier Spruytenburg Waddinxveen Golf Open 2016' werd mede mogelijk gemaakt door:
ap-art.net, De Romph Opticiens, Ebel, Grand Café Linq, Golfbaan Bentwoud, Spruytenburg Juwelier,
Van Leeuwen Autocenter en Volvo Hooftman.

Golf Open foto

De winnaars van 'Het Juwelier Spruytenburg Waddinxveen Golf Open 2016' (v.l.n.r.):
Giuseppe lo Presti, Quirien Groenendijk (Hospice), Ineke Smit, Leo van der Meulen (Hospice), Junior Smulders, Henk ter Heide (Hospice), Dion Huijbregts, Aart Jan Voskuilen en Hans van der Willik.