Wijnveiling door Deltawines voor hospice

Bericht d.d. 23 december 2016;

Beste Hospice Vrienden,

De Delta Kerstveiling is beëindigd. Vanavond hebben alle medewerkers tijdens hun jaarlijkse kerstdiner op allerlei manieren ook nog eens een extra duit in de grote zak gedaan en daardoor het totale bedrag naar € 10.000 getild.
Grandioos en de directie van Delta Wines heeft vervolgens besloten dit bedrag te verdubbelen en daarmee het bedrag dus te brengen op € 20.000.

Wij danken allen die hier aan bijgedragen hebben!!

Delta Wines heeft in december een jaarlijkse actie voor een goed doel via een veiling. Dit jaar, 2016, is het hospice Waddinxveen de gelukkige beneficient van deze actie. Hieronder leest u de details vqan deze veiling. Ook het Ondernemers Platform Waddinxveen doet aan deze veiling mee. Kijk op de website www.deltawineskerstveiling.nl.

Welkom op onze speciale Delta Wines Kerstveilingsite!
Elk jaar wordt er door de medewerkers van Delta Wines een goed doel gekozen waarvoor zij o.a. via een wijnveiling fondsen werven. Dit jaar is gekozen om mee te werken aan het tot stand brengen van Hospice Waddinxveen, een project waar niemand minder dan de oprichter van Delta Wines, Pim Nolen, persoonlijk bij betrokken is.
Omdat Delta Wines al meer dan 30 jaar deel uitmaakt van de gemeenschap Waddinxveen en het doel heel dicht bij huis is gehouden hebben wij ook aan collega ondernemingen in Waddinxveen gevraagd om een bijdrage aan onze veilingsite te leveren en zo het doel te steunen.

Delta Wines:
Delta Wines is de moedermaatschappij van 4 nationaal opererende wijnbedrijven die gezamenlijk marktleider zijn Nederland. De betrokken bedrijven zijn:

· DGS WIJN – www.dgswijn.nl
· Coenecoop Wine Traders – www.coenecoop.com
· Pallas Wines – www.pallaswines.nl
· Global Wine Operations – www.globalwineoperations.com

Namens de Vrienden van Hospice Waddinxveen alvast bedankt!

Dit jaar veilen wij voor Hospice Waddinxveen

Een Hospice is een huis voor mensen met een levensverwachting van minder dan drie maanden. Mensen die ondanks de hulp van mantelzorgers niet thuis kunnen blijven en in alle rust en veiligheid willen sterven. Dankzij een zeer actieve club mensen verenigd in de Stichting Vrienden Hospice Waddinxveen is het nu zover dat met de bouw begonnen is en dat medio 2017 de eerste gasten hun intrek kunnen nemen in de hospice.