Opening hospice op 29 september 2017

Op 29 september 2017 hebben wij het hospice Waddinxveen geopend.

In aanwezigheid van zo’n 150 genodigden vond de officiële opening van het hospice plaats. Na korte toespraken van Leo van der Meulen, secretaris van het Waddinveense stichtingsbestuur, Marianne Boone, directeur van het Goudse hospice en Bert Cremers, Waddinxveens burgemeester, werd de openingshandeling verricht door professor Henk ter Heide, voorzitter van het Waddinxveense stichtingsbestuur samen met burgemeester Cremers.

Vervolgens konden de aanwezigen het gebouw bezichtigen onder leiding van één van de vele bij het hospice betrokken vrijwilligers. ’s Middags was er voor de Waddinxveense bevolking en andere belangstellenden een Open Huis, waarvan zo’n 500 mensen gebruik hebben gemaakt.

Een prachtige openingsdag met dank aan alle aanwezigen en ieder die er aan heeft bijgedragen!

Hieronder een paar foto’s van die mooie dag! Foto’s zijn gemaakt en ter beschikking gesteld door Hans Nijenhuis, website www.hansn.nl