Stichting Vrienden Hospice Waddinxveen ontvangt grote gift

In het najaar van 2019 opende Isero ijzerwarengroep een nieuw distributiecentrum aan de Dick Verheulweg 3 in Waddinxveen. Bij een openingsfeest ontvang je cadeaus vertelt algemeen directeur Bert Bunschoten. Na zo’n feest ben je dan de eigenaar van vele mooie boeketten bloemen en planten en ook flessen met mooie wijnen. Bert en zijn team besloten het anders te doen. Het bedrijf komt vanuit Woerden naar Waddinxveen en wilde op zoek naar 3 goede doelen in Waddinxveen.

Uiteindelijk werd de Stichting Vrienden Hospice Waddinxveen een van die goede doelen waar de gasten van de openingsreceptie een bijdrage voor mochten doneren. Op maandag 10 februari kwam Bert Bunschoten een cheque overhandigen aan het bestuur van de stichting. Hij was hiervoor speciaal naar de Florijnlaan gekomen. Zodat hij het prachtige pand kon zien, en ook de onlangs van de gemeente aangekochte grond waar een fraaie tuin zal worden aangelegd. De ontvangen gift zal gebruikt worden voor deze tuin.

giftisero